Q&A Zwembad, Health Club & IJsbaan

Q&A Zwembad, Health Club & IJsbaan

Algemene noot

In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot de sluiting van onze Accommodaties  vanaf 15 december 2020. 

Q&A ZWEMBAD

In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot de huidige situatie rondom Corona. 

Q&A Algemeen
Q:
Is het zwembad open?
A: Het geven van zwemles is per medio maart weer toegestaan. Alle zwemlesouders worden hierover persoonlijk geïnformeerd. Helaas zal het zwembad alleen geopend zijn voor zwemles en nog niet voor banenzwemmen, vrijzwemmen en Aqua’Groepslessen.

Q: Is er een mondkapjesplicht?
A: Ja, in onze locaties geldt een mondkapjesplicht. Dit ligt in lijn met het advies van de overheid. In de centrale hal, de kleedkamers en langs de badrand is het verplicht om een mondkapje te dragen. In het water hoeft dit uiteraard niet. 

Q&A Zwemles
Q:
Welke maatregelen gelden er voor de zwemles?
A: De komende dagen zal duidelijk worden aan welke protocollen we ons moeten houden en welke maatregelen er gelden. Alle zwemlesouders worden hierover persoonlijk geïnformeerd.

Q: Wat betekent de sluiting door overmacht voor de lessenkaart/het abonnement?
A: Voor de gemiste lessen/periode door overmacht wordt de zwemkaart verlengd. Verder worden zwemlesouders hier persoonlijk over op de hoogte gesteld.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maanden waarin we gesloten waren worden niet geïncasseerd. Het zwembad is gesloten geweest van half december tot half maart. Deze maanden worden met elkaar verrekend en dus zullen er in totaal drie maanden niet geïncasseerd worden.

Q: Wordt het proefzwemmen en/of diplomazwemmen opnieuw ingepland?
A: We gaan de jaarplanning bijstellen. Alle zwemlesouders worden hierover persoonlijk geïnformeerd.

Q&A FITNESS

Q: Is de fitness open?
A: Nee, de fitness is helaas gesloten totdat we nieuwe informatie van de overheid krijgen omtrent eventuele versoepelingen.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn abonnement?
A: Het abonnement wordt bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Bied Optisport een vervangend lesaanbod?
A: Ja, we bieden unieke groepslessen op het Optisport Vimeo kanaal van locaties en instructeurs uit het hele land, het on demand platform Fitsnacks.tv, video’s via fitblijvendoejesamen.nl, hardlooptrainingen en digitale coaching van jouw eigen instructeur.

Q&A IJSBAAN

Q: Is de schaatsbaan open voor recreatief schaatsen en schaatsles?
A: Nee, de schaatsbaan is voor recreatief schaatsen en schaatsles helaas gesloten totdat we nieuwe informatie van de overheid krijgen omtrent eventuele versoepelingen.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn bezoekenkaart?
A: De geldigheid van de bezoekenkaart wordt verlengd met de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn abonnement?
A: Het abonnement wordt bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.

Q: Wat betekent dit voor de schaatslessen?
A: Voor de gemiste lessen/periode door overmacht wordt de kaart verlengd.

Q: Zijn de gemiste lessen in te halen?
A: Dit bekijken we op het moment dat onze locatie weer open kan, je ontvangt hiervoor apart bericht.