Persbericht: OHC Maasdriel gaat over in NC Fit

OHC Maasdriel gaat over in NC Fit
Forse uitbreiding fitness in Maasdriel

MAASDRIEL – Optisport Healthclub Maasdriel draagt alle fitnessactiviteiten over aan sportclub NC Fit. Per 1 juni zal NC Fit de OHC in De Kreek voortzetten. Alle leden verhuizen in principe mee, net als een groot aantal van de vaste medewerkers van Optisport. Het fitnessaanbod en de ruimtes worden uitgebreid, zodat er nog meer sportieve uitdaging komt in Maasdriel!

De medewerkers die niet mee overgaan naar NC Fit, blijven in dienst van Optisport. Zij blijven werkzaam in onder meer de sporthal op de begane grond, deze blijft in beheer van Optisport Voor alle verenigingen die nu ruimtes huren in de sporthal, verandert er dus niets: alle gasten en verenigingssporters kunnen blijven sporten en bewegen zoals ze dat gewend waren.

Uitbreiding
NC Fit was al een grote speler in Kerkdriel met 1000 leden. Na een brand in het naastgelegen pand van de sportschool, konden zij niet meer open op hun huidige plek. Voor NC Fit is het een mooie kans om hun sportambities waar te maken op de locatie van De Kreek. Voor de leden van OHC Maasdriel (ongeveer 500) is dit een prachtige mogelijkheid om onder de deskundige bezieling van NC Fit verder te werken aan hun sportieve doelen. Door het samengaan van de twee sportscholen breidt ook de fitness flink uit met een extra ruimte met nog meer apparatuur. Deze uitbreiding wordt gerealiseerd in de voormalige theaterzaal van De Kreek en is naar verwachting in juni gereed.

Verenigingen
Voor de huurders van de sporthal en theaterruimte blijft alles bij het oude voor wat betreft wedstrijden en trainingen. Voor de verenigingen die gebruik maakten van eventuele andere ruimtes wordt is, in overleg met de vereniging een andere oplossing gevonden.

De Kreek Maasdriel

Wilgenpas 2, 5331 KC Kerkdriel

meer informatie over deze locatie

Open in Google maps