Actuele corona maatregelen

Corona

VRAGEN & ANTWOORDEN – CORONA MAATREGELEN

Onderstaande informatie is gebaseerd op de maatregelen die gelden vanaf 28 november en wordt geüpdatet op het moment dat het beleid wordt aangepast.

Algemeen

  • Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig als ik wil komen sporten?

Ja. Het is met ingang van zaterdag 6 november verplicht een geldig coronatoegangsbewijs te laten zien bij binnenkomst in onze accommodatie voor iedereen vanaf 18 jaar.

Wij vragen je om je telefoon met de CoronaCheck-app en een geldig legitimatiebewijs bij de hand te houden op het moment dat je onze accommodatie betreedt. In verband met het scannen van de QR-code raden wij je aan om iets eerder te komen dan gebruikelijk.

  • Moet ik een mondkapje dragen in jullie accommodatie?

Ja. Het is verplicht een mondkapje te dragen in alle publieke binnenruimtes. Deze mag af tijdens het sporten of wanneer je op een vaste zitplaats in de horeca plaatsneemt.

Ja. Het is verplicht om 1.5 meter afstand te houden in onze accommodatie. Dit geldt niet voor personen binnen één huishouden.

  • Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig om plaats te nemen in de horeca?

Ja. Het was al verplicht een geldig coronatoegangsbewijs te laten zien bij binnenkomst in onze horeca voor iedereen vanaf 13 jaar. Dit geldt nog steeds.

  • Moet jullie accommodatie eerder sluiten?

Ja. Onze accommodatie sluit om 17:00 uur.

  • Mag er publiek aanwezig zijn bij het sporten?

Nee. Er mag geen publiek aanwezig zijn bij amateursport en professionele sport.

 

Zwemles

  • Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig als ik mijn kind kom brengen en halen (en omkleden) van de zwemles?

Ja. Ouders en begeleiders vanaf 18 jaar zijn verplicht om een geldig coronatoegangsbewijs te laten zien bij binnenkomst in onze accommodatie. Zie hiervoor ook de actuele informatie van de Rijksoverheid. In verband met het scannen van de QR-code raden wij je aan om iets eerder te komen dan gebruikelijk.  

  • Mag ik komen kijken naar de zwemles?

Ja. Ouders mogen helpen bij het omkleden van hun kind(eren) en mogen vervolgens plaatsnemen in de horeca (een vaste zitplaats is verplicht). Er mag niet gewacht worden in de zwemzaal.

  • Mag er publiek aanwezig zijn op de zwemzaal?

Nee. er mag helaas geen publiek aanwezig zijn in de zwemzaal. Dit geldt ook tijdens het diplomazwemmen.

  • Veranderen de tijden van mijn zwemles?

Deze zullen worden veranderd, hierover zal je per mail op de hoogte worden gesteld. Tevens komt er een overzicht van de wijzigingen op onze website te staan.

Contact

De Schilp

Schaapweg 4, 2285 SP Rijswijk

meer informatie over deze locatie

Open in Google maps

Telefoonnummer 070-3364700

Stuur je liever een bericht? Vul dan het contactformulier in.